sagaocassandrasresa.blogg.se

Här kan ni följa våran resa med bilder och uppdateringar om hur allt går!

Ständigt vara uppkopplade☎️📞

Publicerad 2023-01-25 10:04:08 i Allmänt,

Hejsan alla roos, C här!
 
Idag har varit en ganska uppkopplad dag för oss båda. Tur att vi har bra täckning och wifi. 
 
Middag igår
 
Varit en del möten, samtal, skola med mera. Känns som om jag och Saga går lite om varandra dessutom. Vi började dagen med en god frukost. Vi lyxade till det med onyttigheter som bestod av pannkaka och french toast med lönnsirap. 
 
Vi passade på att kika runt i butiker och shoppa lite. Jag hittade äntligen en bikini som var praktisk, skön och bra kvalité. Den täckte dessutom min hemska solbränna som jag har för tillfället också, så det var en bonus! Jag hittade även fina örhängen som jag är väldigt glad över. 
 
Saga var tålmodig, satt till och med och läste bok i soffan medan jag jobbade med mitt beslutsångest 😂 väldigt häftigt butik!
 
Därefter hamnade vi tillbaka vid lagunen. Jag tog med mig datorn och pluggade och badade emellanåt. Ändå helt okej. Ikväll har jag pluggat ytterligare så det har rullat på.
 
Saga har det bra i vattnet medan jag pluggar i skuggan 😁
 
Det blir ett litet kortare inlägg idag. Imorgon är det Australia Day! Vi ska fira med en sunset tour på eftermiddagen. Vi fick även tips om tuk-tuk, en person som cyklar så sitter man därbak. Så får man lite sightseeing. Vi får väl se. Vi passar på att njuta av lite lugnet och att ladda batterierna inför nästa långa tågresa på 10+ timmar med 2 byten med buss. 
 
 
Här står jag och inväntar ett samtal från min kära man. Efteråt blir det middag😁
 
Kram,
C❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två tjejer, 22 år, från Sverige på resande fot genom Asien och USA. Här kan ni följa vårat äventyr!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela